Colourful Salento

25 mei 2016 - Salento, Colombia

Wat een ervaring die nachtbus. Gelukkig was het donker, want ik had die smalle wegen en inhaalmanoeuvres niet willen zien haha! De hele nacht konden we genieten van harde Spaanse muziek zodat de chauf wakker bleef en in de ochtend werd de hele bus gewekt met la bamba haha dus dat was een kort nachtje. In Armenië aangekomen pakten Amy en ik een klein busje die ons naar Salento bracht. Die had een hele nieuwe interpretatie van open-door policy: de deur van de bus blijft de hele weg open en je kunt continue langs de weg in en uitstappen! In Salento zitten we in een klein hostel van een heel lief Colombiaans vrouwtje, maar hier bleek wel dat ik toch echt iets aan m'n Spaans m60moet gaan !doen. Gelukkig komen we met tekenen en handen en voeten een heel eind! Ook zitten we hier met 9 Israëliers die gelukkig Spaans en Engels kunnen dus dat maakt alles een stuk makkelijker. Salento is een klein kleurrijk dorpje tussen de bergen dat nog niet zo ontdekt is door toeristen. Hier schijnt ook eindelijk de zon. Samen met onze Israëlische vrienden zijn we de volgende dag in een jeep gestapt op naar Valle de Cocora, een vallei met wel honderden palmbomen allemaal rond de 60m hoog, echt prachtig! Dus daar lekker gehiked en genoten van het uitzicht. Daarna uiteten geweest en wat drankjes gedaan bij het hostel. En vandaag gaan we samen met de mannen in de bus door naar Medellin.

1. Berry van de Wetering:
    Je schrijft leuk Rachel!
    Leuk om zo je belevenissen te volgen.

Geniet ze en houd ons via see weg op de hoogte.
  2. Marita van de Wetering:
    25 mei 2016
    Ola Rachel, top om je verhaal te lezen en je hebt al mooie foto's . Geniet ervan!! Adios vanuit een zonovergoten Andalusië , Hans en mama
  3. Sharon:
    Haa sis!
    Leuke verhalen en foto's al!
    Geniet ervan! En blijf maar regelmatig iets schrijven. Xxx